מזל טוב 2

Happy Death Day 2U - 2019

1 שעות 40 דקות
צפו בטריילר לסרט מזל טוב 2
מזל טוב 2 כרזת הסרט
תוכן עניינים
• ז'אנר: קומדיה, אימה, מסתורין
• בימוי: כריסטופר ב. לאנדון
• מפיק: ג'ייסון בלום
• תסריט: כריסטופר ב. לאנדון
• שפת הסרט: אנגלית

תקציר

כל יום מחדש

סרט המשך למז"ל טוב. הפעם ראין, סטודנט בקולג' העוסק בניסוי של ריאקטור קוואנטי, מגלה שהוא חי את אותו יום שוב ושוב שבסופו הוא נרצח ע"י אדם העוטה מסיכה של תינוק וכשהוא מתעורר, הוא חוזר לאותו יום בדיוק בו נרצח.
כדי לנסות להשתחרר מהלופ הזה ראין מפעיל את הריאקטור מה שגורם לשחרור פולס אנרגיה חזק שגורם לכולם לאבד הכרה. לאחר מכן, טרי (Tree), גיבורת הסרט הקודם שהתעוררה כל פעם באותו יום בו נרצחה, מגלה שבעקבות הפעלת הריאקטור היא נשלחת למימד אחר, שם היא עוד פעם נכנסה ללופ בסופו היא נרצחת כל יום ומתעוררת בו מחדש.
טרי וחבריה במימד החדש מנסים להחזיר אותה חזרה למימד המקורי שלה תוך כדי התמודדות עם הרוצח, כשטרי צריכה כל פעם מחדש להתעורר אחרי שנרצחה, להסביר לחבריה מה קורה לה ולעדכן אותם בנקודה בה עצרו בניסויים שלהם כדי להחזיר אותה חזרה.

משחק, פסקול ותסריט

הסרט ממשיך את הקונספט של קודמו ועושה את זה עם טוויסטים, אלמנטים של מדע בדיוני, צחוקים והרבה רציחות והתאבדויות. "מז"ל טוב 2" הוא סרט אימה טוב ומצחיק ומתאים בול לערב חברים שרוצים לראות משהו משעשע. אין בו יותר מדי חידוש לעומת קודמו, חוץ מהכיוון של המדע הבדיוני שהוא הולך אליו, שיוצר אחלה שילוב יחד עם ז'אנר קומדיית האימה.
התסריט יצירתי מאוד, המשחק מעולה, סצנות הרצח וההתאבדויות, כמו גם סצנות הקומדייה מצחיקות ומספקות את הסחורה.
הסרט משעשע ושומר על מתח לכל אורכו והופק בצורה נפלאה ע"י ג'ייסון בלום, שכבר קנה לעצמו שם מכובד בעולם סרטי האימה (הפיק גם את "הטיהור", "ספליט" ו"האלווין"). למעשה, בלום הודיע כי הוא רוצה להקים יקום קולנועי של סרטיו (בדומה למארוול ו-DC) כך שלמי שרוצה לעקוב אחריו, כדאי לראות את הסרט הזה.
צריך לציין גם את ג'סיקה רוט (המשחקת את טרי) שמביאה, שוב, משחק מצוין ומגלמת את הדמות הקלאסית של הבחורה הבלונדינית היפה שצורחת כשהורגים אותה בצורה טובה ומביאה הרבה צבע לסרט, יחד עם הומור.
נוסף על כל אלו, פסקול הסרט פשוט מעולה! הביצוע הבולט ביותר הוא הקאבר של ליזו לשיר "Staying alive" (כמה אירוני) האלמותי של ה- Bee Gees. מעבר לכך, הפסקול תורם לתחושת הזרימה של הסרט ומתאים לסצנות ולחווית הצפייה.

קומדיית אימה

"מז"ל טוב 2" הוא סרט שממש כיף לראות אותו, בעיקר למי שאוהב את ז'אנר האימה הקליל. הוא זורם, הוא מהנה, קליל ומצחיק, נע בין סצנות מצחיקות ואירוניות לסצנות מתח ו- jump scares, כולל טוויסטים, התאבדויות מצחיקות, מדע בדיוני ויחס קליל לחיים ולמורכבויות שלהם.
אין מה להגיד, כשמתייחסים למוות בצורה כל כך קלילה ומשעשעת והופכים אותו למשהו מצחיק, לוקחים ממנו את אלמנט הפחד והרתיעה שהתרבות המערבית שלנו מייחסת אליו, מה שהופך את הסרט למקור מפלט מקשיי היום יום.
זה כנראה מה שהופך את הז'אנר הזה, קומדיית אימה, לכה מוצלח בקרב קהל צעיר. הוא עוזר לו לברוח מהמציאות הלא תמיד כיפית וההרבה יותר מדי רצינית שהוא נקלע אליה ואולי גם מזכיר תקופות קלות יותר בחיים.
כאמור, סרט קלאסי לראות בערב של חברים וזה כנראה גם קהל היעד העיקרי שלו. אם עדיין לא צפיתם במז"ל טוב (הסרט הראשון) אז לצפות בשני הסרטים הללו יחד יכול להיות רעיון טוב לבילוי. כמו גם, תבואו מוכנים לסרט השלישי בסדרה שהסוף של הסרט רמז עליו.
מזל טוב 2 2019

צפו עכשיו

הקאסט הראשי

♦️ ג'סיקה רות'
♦️ ישראל ברוסארד
♦️ סוראג' שארמה
♦️ שרה ירקין
♦️ רובי מודין

סרטוני ביקורות מהרשת:

רוצים עוד סרטים מומלצים? יש כאן רשימה של יותר מ-1,000 סרטים טובים, וגם חדשים שאתם חייבים לראות!

מצאתם מידע שגוי? אנא עדכנו אותנו במייל [email protected] אנא עדכנו אותנו. אנו משתדלים מאוד שהכל יהיה 100% מדויק אך לעתים קורה שיש בעיות טכניות שגורמות להצגת מידע שגוי. תודה!

ספרו לנו בתגובות מה דעתכם על הסרט מזל טוב 2

שתפו חברים!

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

ביקורות גולשים / תגובות

מערכת Kicky
מערכת Kicky

כאן תמצאו ה-כ-ל: בין אם אתם מחפשים לקרוא על סקירות למוצרים, המלצות לסרטים חדשים בקולנוע, סדרות מומלצות בנטפליקס, חידות לילדים ומבוגרים, משפטים יפים, מדריכים במגוון תחומים ועוד.

בעטו את השעמום!
אולי זה יעניין אתכם גם: