טעימה מהחיים

Quanto Basta - 2018

92 דקות
צפו בטריילר לסרט טעימה מהחיים
טעימה מהחיים מתוך הסרט
תוכן עניינים
• ז'אנר: קומדיה
• בימוי: פרנצ'סקו פלאסקי
• תסריט: פרנצ'סקו פלאסקי, Federico Sperindei, פיליפו בולוניה, Ugo Chiti
• שפת הסרט: איטלקית
• צילום: Stefano Falivene
• הקרנת בכורה: 13 באפריל 2019 (רוסיה)
• מוזיקה: פאולו ויוואלדי

תקציר

"טעימה מהחיים" הוא סרט דרמה איטלקי שיצא בשנת 2018. הסרט עוקב אחרי ארתורו, שף איטלקי שלא אוהב התחכמויות שמצליח פעם אחר פעם להסתבך עם החוק. לאחר שמתנהג בצורה אלימה ונעצר, ארתורו נשלח לקיים עבודות שירות ולהעביר שיעורי בישול לצעירים עם צרכים מיוחדים. ארתורו שלא ניחן בסבלנות יתרה, פוגש את גווידו, נער על הרצף עם תאווה גדולה לבישול שמצליח ללמד אותו על עצמו ועל הסובבים אותו קצת יותר.

סקירה

הקשר המיוחד של ארתורו וגווידו

ארתורו וגווידו בתחילת הסרט נראים שונים. ארתורו מצליח לסבך את עצמו בצרות שוב ושוב למרות שהוא יודע את החוקים ואילו חלק מבעייתו של גווידו היא שאינו מסוגל לתפוס נורמות חברתיות. עם זאת במהלך הסרט השוני בין השניים מטשטש ונראה שהשניים דומים מאוד: שניהם יודעים בדיוק מה הם רוצים, אבל מתקשים במציאת הדרך הנכונה לנקוט במעשה. הדמיון בין השניים מעביר לצופה מסר ברור – אין עניין של 'הם' או 'אנחנו', בסופו של דבר כולנו נופלים על אותם הדברים.

תהליך אישיותי מרגש

הקשר של ארתורו וגווידו מפתח מאוד את שניהם. ארתורו במהלך הסרט לומד לשמור על איפוק ולפתח אמפתיה וחיבה ברמה גבוהה. גווידו מצידו מתגבר על הפחד שלו ממגע אנושי ומצליח להתקדם צעד אחד נוסף בדרך לחיים רגילים. הקשיים השונים של ארתורו וגווידו באיזשהו מקום משלימים זה את זה ולכן גם ההתקדמות שלהם תלויה אחד בשני.

צילומים מקסימים

הסרט מצולם בנופים המקסימים של טוסקנה ומלווה בצילומים של המנות הקלאסיות והביתיות של ארתורו. כמו המנות של ארתורו גם כך הסרט והצילומים שלו – פשוטים, עדינים וללא כל שמץ של יומרה. המשחק המשכנע של השחקנים, השפה האיטלקית המהפנת והתסריט המקסים הופכים את חווית הצפייה בסרט למרגשת ומיוחדת.

לסיכום

"טעימה מהחיים" הוא סרט פשוט. אין בו מסר שקשה להבין ואם רק תתן לו הזדמנות הוא יגיד לך בדיוק עם אלו דברים אתה אמור לצאת ממנו. אבל מה שכן, הישירות של הסרט לא מורידה מערכו אלא מעלה ממנו, קצת כמו בפשטות במנות של ארתורו – למה להסתבך במה שאפשר פשוט לומר?

הקאסט הראשי

♦️ לואיג׳י פדל
♦️ בנדטה פורקרולי
♦️ ויניסיו מרקיונה
♦️ Valeria Solarino
♦️ Mirko Frezza

רוצים עוד סרטים מומלצים? יש כאן רשימה של יותר מ-1,000 סרטים טובים, וגם חדשים שאתם חייבים לראות!

מצאתם מידע שגוי? אנא עדכנו אותנו במייל [email protected] אנא עדכנו אותנו. אנו משתדלים מאוד שהכל יהיה 100% מדויק אך לעתים קורה שיש בעיות טכניות שגורמות להצגת מידע שגוי. תודה!

ספרו לנו בתגובות מה דעתכם על הסרט טעימה מהחיים

שתפו חברים!

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

ביקורות גולשים / תגובות

מערכת Kicky
מערכת Kicky

כאן תמצאו ה-כ-ל: בין אם אתם מחפשים לקרוא על סקירות למוצרים, המלצות לסרטים חדשים בקולנוע, סדרות מומלצות בנטפליקס, חידות לילדים ומבוגרים, משפטים יפים, מדריכים במגוון תחומים ועוד.

בעטו את השעמום!
אולי זה יעניין אתכם גם: