בשורות טובות

The Art of Waiting - 2019

1 שעות 30 דקות
צפו בטריילר לסרט בשורות טובות
בשורות טובות כרזת הסרט
תוכן עניינים
• ז'אנר: דרמה, קומדיה
• בימוי: ארז תדמור
• מפיק: שמי שינפלד, אביב בן שלוש, משה אדרי, לאון אדרי, לירון אדרי
• תסריט: ארז תדמור, רועי אסף
• שפת הסרט: עברית

תקציר

"בשורות טובות" הוא סרט דרמה קומית ישראלי. הסרט עוקב אחרי הזוג לירן וטלי במאמציהם להביא להביא ילד לעולם. מה שנראה בתחילה פשוט, הופך למורכב מאוד כשהשניים מבינים שהאתגר כרוך בטיפולי פוריות. את הסרט כתב ארז תדמור, והוא מבוסס למעשה על חוויותיו האישיות בסוגייה המורכבת. בסרט משתתפים כמה שחקני מופת בינהם נלי תגר, רועי אסיף ואלי גורנשטיין.

סקירה

הקושי המלווה לטיפולי פוריות

הסרט נותן לצופה הצצה לחיי זוג שנכנס לעולם הסבוך של טיפולי הפוריות. חלק משמעותי מהסרט מנוהל בתוך בית החולים. כך יוצא שאחת מהדמויות המשמעותיות בסרט הוא הרופא המומחה שמנהל את התיק הרפואי של השניים, תפקיד אגב שאותו משחק אלי גורנשטיין בחסד. הקושי המלווה לטיפולי הפוריות לא נוגע רק לקשיים הפיזיים והפרוצדורות הרפואיות שנאלצת טלי לעבור, אלא גם למכשולים שהנושא מציב לזוגיות של השניים. ניכר כי טיפולי הפוריות לא מהווים הסחת דעת עבור טלי ולירן בבעיותיהם השגרתיות, אלא רק מעמיק את קשייהם עוד יותר.

הלחץ להביא ילד לעולם

הרצון העז של טלי ולירן להביא ילד לעולם ניכר לאורך כל הסרט ומושפע ממצבם המשפחתי של מסגרת החברים שלהם ומהמשפחה של השניים שמצפה לנכדים. מדובר בסיטואציה מעוררת הזדהות ומחשבה – האם במידה ולא היה קיים לחץ כזה משמעותי היו השניים רוצים ילדים? כמה הלחץ הסביבתי הזה משפיע במציאות על החלטות הרות גורל כמו אלה?

מי נושא את העול?

למרות שבעיית הפוריות נוגעת ללירן, מי שלמעשה משלמת את המחיר ועוברת את טיפולי הפוריות המורכבים היא דווקא טלי. הסרט מציג את הניתוק של לירן בתהליך ובזמן הקשיים של טלי שעוברת הליכים קשים וכואבים, לירן ממשיך בעסקיו כאיש נדלן כרגיל ומחובר לטלפון שלו בכל עת. הסרט יוצר קונפליקט פנימי ותחושות מבלבלות בנושא.

לסיכום

האמינות של הסרט מהווה אלמנט משמעותי ברושם שהוא מותיר. הסרט משכנע, רגיש ומצחיק, הודות לשחקנים והתסריט. בחוויה האישית שלי, הסרט ליווה אותי גם לאחר שסיימתי לראות אותו וגרם לי לחשוב על דברים שלא יצא לי לתהות עליהם לפני כן. הסרט יעורר הזדהות בזוגות שנמצאים במצב דומה, ירחיב אופקים למי שלא ובעיקר יצחיק וירגש את כולם בדרך.
בשורות טובות 2019

פרסים

🥇 2019: מועמדות לטקס פרסי אופיר לשנת 2019, הבימוי הטוב ביותר – ארז תדמור
🥇 2019: מועמדות לטקס פרסי אופיר לשנת 2019, השחקנית הראשית הטובה ביותר, נלי תגר
🥇 2019: מועמדות לטקס פרסי אופיר לשנת 2019, שחקנית המשנה הטובה ביותר – אוולין הגואל

הקאסט הראשי

♦️ רועי אסף
♦️ נלי תגר
♦️ שמיל בן ארי
♦️ ערן פסח
♦️ אילן דר

סרטוני ביקורות מהרשת:

רוצים עוד סרטים מומלצים? יש כאן רשימה של יותר מ-1,000 סרטים טובים, וגם חדשים שאתם חייבים לראות!

מצאתם מידע שגוי? אנא עדכנו אותנו במייל [email protected] אנא עדכנו אותנו. אנו משתדלים מאוד שהכל יהיה 100% מדויק אך לעתים קורה שיש בעיות טכניות שגורמות להצגת מידע שגוי. תודה!

ספרו לנו בתגובות מה דעתכם על הסרט בשורות טובות

שתפו חברים!

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

ביקורות גולשים / תגובות

מערכת Kicky
מערכת Kicky

כאן תמצאו ה-כ-ל: בין אם אתם מחפשים לקרוא על סקירות למוצרים, המלצות לסרטים חדשים בקולנוע, סדרות מומלצות בנטפליקס, חידות לילדים ומבוגרים, משפטים יפים, מדריכים במגוון תחומים ועוד.

בעטו את השעמום!
אולי זה יעניין אתכם גם: